Oppdatering på mobil situasjonen

Tja, den er ennå savnet.

Jeg takker for alle hyggelige kommentarer og forslag. Jeg snakket med hittegodskontoret, men de hadde ikke fått mobilen min. Broren tviler på at den er stjålet ettersom det er mulig å ringe til den. Hans teori går ut på at en tyv, antakeligvis, ville kvittet seg med SIM-kortet. Jeg ser absolutt logikken i det, men hvor ellers kan den være? Jeg er sikker på at jeg så på plassen min før jeg forlot den. Den kan umulig ha falt av i det jeg gikk av.

Savnet er den. Det verste er at jeg har mistet så mange numre, men det er jo sant at jeg endelig får sjansen til å oppdatere adresselisten og det er bare chill å få en ny mobil . Nå venter jeg med spenningen på stipend og lønn. Jeg kommer til å blakke meg totalt til vinterferien. Ikke bare skal jeg kjøpe mobil, men må antakeligvis kjøpe briller, gave til broren min (han skal gifte seg), gave til mamma (hun har bursdag) og stæsj til bursdagsfesten min. Det er ikke bare bare.

Ifølge bekjente er standardkommentaren min: «Jeg har ikke penger!». Men jeg har innsett at velstand er en psykologisk tilstand; føler du deg rik, ja da er du rik. Det spiller ingen rolle om du bor i en falleferdig rønne. Det finnes milliardærer som synes de mangler noe i livet.

Det er en patetisk trøst.

Dagens tilfeldige kommentar av meg ytret 13:45, etter en forferdelig gymøkt:

«Bad boys, bad boys, what you gonna do when they come for you»  

Legg igjen en kommentar

