Om gardiner, kjærlighet og kulturforskjeller

Tekstmeldingene du får fra vennene dine sier mye om vennskapet mellom dere. Jeg elsker vennene mine. Rett som det er får jeg et dikt eller en fascinerende observasjon:

Jeg har en helt sykt kul utsikt fra jobben! Blokken ovenfor bor det et ungt par..nordmenn har ikke gardiner, og dette paret jeg observerer er sååå søte. De har en fin moderne leilighet, vinduer hele veien. Nå sitter de rundt bordet og spiser frokosten de har laget sammen. Og damen går rundt med en hvit «I heart U»-tskjorte. Lurer på hva man hadde sett om somaliske familier droppet sine teppegardiner? 

One thought on “Om gardiner, kjærlighet og kulturforskjeller

  1. DIGGER DEG!
    Er somalier sjøl og synes det er mosomt å lese alle disse innleggene dine.
    Tusen Takk

Legg igjen en kommentar

