«A person who has not done one half his day’s work by ten o’clock, runs a chance of leaving the other half undone.»

Flickr: Commons

Jeg har så lite å si, føler jeg. Samtidig er det så mye jeg skulle ønske jeg kunne dele med dere. Ordene kommer ikke ut.  Hjernen er overarbeidet og ute av istand til å sette sammen setninger til en sammenhengende strøm av tanker og poenger. Ofte har jeg sett forundret på mennesker som har påstått at døgnet har for få timer, men nå forstår jeg dem. Døgnet har virkelig for få timer. Dét fordi jeg ikke organiserer døgnet mitt godt nok. Jeg skal dog bli flinkere. I’ll try to have some faith in me.

Fælt så anglofil jeg har blitt i det siste?

5 thoughts on “«A person who has not done one half his day’s work by ten o’clock, runs a chance of leaving the other half undone.»

  1. Du har da satt sammen norske ord til meningsfylte, sammenhengende setninger så det holder her?

    Sliter med det samme, engelske begreper dukker opp og dekker akkurat det jeg føler og tenker akkurat der og da.
    Som denne «It’s a me, Oh Lord, standing in the need of prayer»

  2. Kanskje du kan si noe om dette?
    http://www.dn.se/nyheter/sverige/somaliska-barn-kartlaggs
    Barna våre er det viktigste av alt. (Men glem det om rasisme, svensker med autistiske barn har også masse problemer – og ikke les bloggene reklamert for under artikkelen, der er det endel rasister som skriver. Husk de er i mindretall selv om de er aktive.)

    Her er mine hypoteser:
    Autisme kommer ikke av én årsak alene, selv om Dvitamin sikkert er viktig.
    Krig og giftdeponi: Landminer og blykuler gir gift i drikkevannet, piratene har fått slutt på giftdeponrering utenfor kysten, men det kan allerede være kommet mye gift i kroppen til folk som har spist mye fisk.
    Les om Vietnam og hvordan folk føder syke barn tre generasjoner etter krigen. Også tamilene i Norge har lignende problemer, + mye nyreproblemer. Somaliere også?
    Slå dere sammen.
    Dessuten kan spising av gluten og melk gjøre ting vanskeligere: Vanskelig å fordøye for ødelagte mager. Kamelmelk har andre proteiner og er bedre.
    En forening å anbefale:
    http://www.NPIF.no

Legg igjen en kommentar

