Planlagt

Illustrasjon: Andrea Joseph

Jeg tenker som så at hvis jeg lover lesere et par innlegg, så vil jeg tvinge meg selv til å sette meg ned og taste inn alt det som kverner i hodet mitt. Da er planen for de neste innleggene som følger:

11.03: Om hijab og hijabdebatter

12.03: Bestefar er ikke en stokk, men han har et arr på halsen

13.03: Studentpolitikk og minoritetstudenter – argumentene imot

14.03: Studentpolitikk og minoritetstudenter – argumentene for

Fire innlegg skal jeg klare. Ikke gi opp på meg og min tørrlagte blogg, neste hiatus skal jeg si ifra om – god tid i forveien!

3 thoughts on “Planlagt

Legg igjen en kommentar

