Dagen i dag er/I dag er dagen/Dagen er i dag

Du lurer kanskje på hvorfor jeg har lastet opp et bilde av lego-muffins? Kanskje du ikke lurer på det, kanskje er lego-muffins dagligkost over hos deg, eller kanskje du ikke har lagt merke til bilde over?

Uansett; idag er Dagen. Med stor D. Gebursdagen min, såklart! Altså, ikke min faktiske bursdag, min bloggosfæriske bursdag. Idag fyller bloggen hele 4 år. Så fire ganger hurra: Hurrah! Hurrah! Hurrah! Hurrah!

Du lurer kanskje på hvorfor jeg virker så begeistret over en blogg-bursdag, det er fordi jeg elsker bursdager og imorgen, etter eksamen, skal jeg une meg to kakestykker. Én fordi det er sablagodt med kake etter eksamen, og to fordi virtuelle meg har blitt fire år gammelt. Un deg kake du og!

Og imorgen skal jeg i ilden. Ja, fysjom.

6 thoughts on “Dagen i dag er/I dag er dagen/Dagen er i dag

  1. warmest congratulation child!!!!
    i’ve immensely enjoyed reading your blog and will continue to do so. interesting topics, thought provoking, challenging, informative, and more. CONGRATULATIONS!!!!!

  2. Gratulerer med bloggbursdag! Og masse lykke til på eksamen i morgen! Krysser fingrene for deg, og er egentlig helt sikker på at det kommer til å gå veldig fint. Kos deg med kake!

  3. masse gratulerer til bloggen! og lykke til til deg imorgen. gled deg, og tenk på kakestykkene 😀 heiaheia og hurrahurra!

  4. Gratulerer med bloggen! Sender deg varme lykkeønskninger for imorgen- er ganske sikker på at det skal gå så bra! 😀 Heier på deg – og ser frem til flere bloggår 😀

Legg igjen en kommentar

