Tidsmaskin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Om 12 minutter kommer jeg til å få kjeft for at jeg ikke har vasket kjøkkenet.

Om 22 minutter kommer jeg til å bebreide meg selv for at jeg ikke har lest pensum over helgen.

Om 32 minutter kommer jeg til å angre på at jeg ikke får sett Anna Karenina fordi jeg står strandet på kjøkkenet med en mopp.

Om 42 minutter kommer jeg til å bli sulten.

Om 52 minutter kommer jeg til å sette meg ned foran teven med et smørbrød.

Om 62 minutter vil en lettere oppgitt mor be meg sette på te-vannet.

Om 72 minutter vil jeg angre på at jeg ikke har lagt meg enda.

Om 82 minutter er jeg i seng.

….eller ikke.

One thought on “Tidsmaskin

Legg igjen en kommentar

