Ramadan, dag 13

Idag,  under forelesning om enzymaktivitet, tegnet jeg en fisk. Nettopp. En fisk som spiste opp en monsterbakterie. Bakterier er kule. Noen bakterier transporterer stoff inn, og ut av seg, ved hjelp av lys. Det er ganske snasent. Har planer om å lage nudler idag, skjønt mor ikke synes det kvalifiserer til mat. Jeg har også altfor mye å gjøre, og går dermed glipp av et supert foredrag om Tidsreiser på Chateau Neuf.  Stikk innom om du har tid.

Jo, sendte dessuten et innlegg til Dagsavisen om hijabdebatten, men debattredaktør svarte hyggelig tilbake og sa at de aldri publiserer anonyme tekster. Prisen å  betale for anonymitet. Skal skrive del 2 av «Islam er undertrykkelse»-innlegget etter ramadan, men siden jeg allerede har skrevet et innlegg om hijab får jeg publisere det her. I min lille fine blogg der jeg kan være superanonym og samtidig bli gjenkjent av folk. Det skal ikke mye til for å knuse mitt skallus inkognitus. Det var dagens fjas.

3 thoughts on “Ramadan, dag 13

  1. Kjære deg, synes du skal sende det inn på nytt under ditt navn. Så får verden endelig se hvilke klok hode som gjemmer seg bak det fremragende og interessante innlegget.

    Ramadan Mubarik! Vi må få til en felles iftar insha’Allah🙂 Hadde vært kjempe koselig! Om vi ikke får det til i år – må vi ihvertfall feire med pizza og brus på Sazan etter ramadan. Jeg har gode nyheter å fortelle😉

  2. det var et bra innlegg og morsomt bildet. jeg synes ‘anonymt’ er bra. Denne bloggen er 1000 ganger bedre enn dagsavisen. Jeg blir klokere hver gang jeg leser dine innlegg.

  3. Sanim, pepperoni-fri pizza på sazan, jeg spanderer inshallah! Og alf alt mabrouk vennen, både med ramadan og alt annet😉

    cigaal, tusen hjertelig takk walaalo!

Legg igjen en kommentar

