stagnertstagnertstagnertstagnertstagnert

Motivasjonen er i bunn. Leselysten er i bunn. Livsgleden er i bunn.

Dette kan selvsagt skyldes dramatisk fall i blodsukker, etter at jeg stappet i meg wienerbrød og sånne supergode marziner. Det kan også skyldes at det er lørdagskveld og jeg har lyst til å gjøre alt annet enn å lese. Telle på fingre antall dager til sommer. Like mange dager til eksamen. Nå må jeg jammen ta meg sammen.

Leste litt i tidsskriftet for den norske legeforening. Spennende. Det hjelper litt på motivasjonen. Dét, og sympatien til Katie Melua.

I cried for you
When the sky cried for you
And when you went
I became a hopeless drifter
But this life was not for you
Though I learned from you,
That beauty need only be a whisper

2 thoughts on “stagnertstagnertstagnertstagnertstagnert

  1. Åh, jeg kjenner meg så godt igjen. Men jeg har latt lysten til å gjøre alt annet (husvask, baking, tur i sola, vennemiddag) ta over de siste par dagene. Men NÅ, nå må jeg ta meg sammen. Fra og med i dag! Lykke til med eksamen!🙂

Legg igjen en kommentar

