Tre ting å gjøre hvis du er meg

1. Høre på Jovanotti og glede deg til sommeren. Jeg får nesten lyst til å kjøpe en brukt vespa og kjøre tvers igjennom Italia, akkompagnert av Jovanotti. The soundtrack of my life.

bella come un’armonia/come l’allegria/come la mia nonna in una foto da ragazza/come una poesia/o madonna mia/come la realtà che incontra la mia fantasia./Bella !

2. Se Norsk Klassisk Studentforenings oppsetning  av den greske komedien «Skyene». På engelsk. Utendørs. Jeg angrer på at jeg ikke hadde med meg pledd og kakao igår, er du lurere  kler du deg godt, men man blir faktisk  varm av den gode atmosfæren der. Ikke en dårlig måte å starte  helgen på.

Skyene på Studentersamfundet

3. Slutte å se ut av vinduet drømmende, og begynne å lese. Sukk. Under andre omstendigheter hadde jeg likt å lese om stressorer og psykofysiologiskereaksjoner på stress, men nå? Not so much.

2 thoughts on “Tre ting å gjøre hvis du er meg

  1. Du går glipp av noe Heidi, kanskje de skraper nok penger sammen til å reise rundt, kommer de til Bergen må du gå og se!

Legg igjen en kommentar

