a quickie (ikke tenk usømmelig her, jeg er en burkababe)

Jeg er overveldet. Det kjennes likevel veldig godt. Jeg hører til i  Domus Medica og jeg gleder meg til å utforske alle andre fakulteter og bli kjent med folk som studerer andre kule ting. Alt til sin tid. Jeg har jo gått her i litt over en uke nå. Det er mye å svelge på en gang. Det skal nok gå bra. Men det er også en forklaring på hvorfor det har vært litt stille en stund. Jeg skal nok blogge litt også. Men akkurat nå må jeg gjøre noe jeg har utsatt altfor lenge, rydde. Nettopp. Mamma kommer hjem om mindre enn en time etter en lang reise og leiligheten ser ut som en svinesti. Slik går det når man lar meg være hjemme helt alene.

Jeg har ikke blitt en connoisseur i musikk, men i den siste perioden snubler jeg over den ene gode artisten etter den andre. Det er en hav av utrolig musikk der ute. En som blir spilt ofte i min mp3-spiller er Kristian Mattson, eller The Tallest Man on Earth som han også heter.

Ikke verst å høre på når man forgjeves prøver å forstå dialogen Menon, og forklare hvorfor dyd ikke kan læres ifølge Sokrates.

5 thoughts on “a quickie (ikke tenk usømmelig her, jeg er en burkababe)

  1. Hei. Jeg pleier å være på Domus på mandager og det skulle være fint om vi kunne treffes. Det er vel ikke så mange somaliske studenter der så det blir lett å vite hvem du er:P. Du har emailen min og dersom du har lyst til å møte en Somalisk tannpleiestudent så er det bare å kontakte meg hehe. Klem❤

  2. LOL@the freudian slip.
    i’m going to lay this cigaal shidaad character for now and good.
    @zainab when can i come over for treatment of my 2 remaining molars?

  3. Not bad at all! Og jeg som har skaffet meg Spotify setter pris på å få enda mer anbefaling til god musikk.🙂

    Filosofiske smuler:
    Sokrates:

    Litt lame. Ta en titt på de andre ads også (særlig Kant Ad). Du vil skjønne dem etter hvert som du begynner å lære om de filosofene.

    Monty Python:

  4. here’s kristian in close-up at the tiny-desk NPR. i love all the tiny-desk music and i’m known to sleep with npr. a habit from my days in the states. first kristian:

    another feature i like is the project-song, showing how artist are challenged to produce work within a time limit. just amazing how they do it:

Legg igjen en kommentar

