En type unnskyldning

Jeg er fullt klar over hvor fæl jeg er. Jeg er en prinsippsvak, disiplinløs jente som har fått muligheten til å dele med dere- verden – all de fantastiske tingene jeg opplevde i et eksotisk land. Altså, jeg har ikke gjort det, men bedre sent enn aldri eller hva?

Jeg er klar. Jeg sitter foran datamaskinen med en kopp Lipton og Last.fm i bakgrunnen. Jeg er klar.

Syria. Jeg skal fortelle om Syria. Jeg skal prøve å fortelle om Syria. Noen ganger sitter man litt stum, fra minnesentrene i hjernen kan man mane frem alle bildene man lagret, men det er likevel vanskelig å sette ord på det. Jeg skal prøve.

Puste dypt inn.

Legg igjen en kommentar

