Det er min kropp!

Tante (somalieren): Du må drikke mye vann når du er ute og leker i varmen, ellers tørker du inn som en rosin!

Lille Ibo: Men tante nå må du høre!

Tante: Hva?

Lille Ibo: Det er min kropp, JEG (peker på brystet sitt) bestemmer hva jeg skal drikke!

Jeg har en nesevis nevø. Han er fem år gammel, når meg til hoften, litt sped og er utvilsomt familiens diktator.

One thought on “Det er min kropp!

  1. Hehehe🙂 Her snakker vi om to fornuftige tanker. Den ene tanken at man ikke bør miste for mye væske i varmen, den andre at man selv bestemmer over sin egen kropp. Sjarmerende dialog😀

Legg igjen en kommentar

