i butikken, del 1

jeg hjelper til i tantes butikk, og noen ganger møter jeg svært sære mennesker.

kunde: (en middelaldrende somalisk mann) hei!

somalieren: hei!

kunde: du, jeg lurer på hvilke parfymer som tiltrekker seg kvinner? *blunk blunk*

somalieren: øh, vel, vi har disse parfymene, men hvorvidt de tiltrekker seg kvinner..

kunde: nei, men kvinner liker jo bestemte dufter, hva liker de som jeg kan bruke? *blunk blunk*

somalieren: kvinner er nå ikke fluer som søker sterke lukter..

kunde: neida, men jeg  er en singel mann som søker litt moro, hvilken parfyme anbefaler du, nei, hvilken liker du?

somalieren: er du singel? *biter meg i tungen fordi jeg faktisk fører samtalen videre*

kunde: klart det, og jeg synes at lyse somaliske jenter i briller er pene *blunk blunk*

somalieren: onkel, for det første, du har noe i øyet og for det andre, du har en ring på fingeren.

kunde: vi muslimske menn er tillatt fire koner, så lenge jeg har færre enn fire er jeg å regnes som singel *blunk blunk*

somalieren: *roper til tante som er i lageret på baksiden* TANTEEEE, HVA GJØR VI MED ALKOHOLIKERE ELLER NARKOMANE SOM ØDELEGGER BUTIKKEN??

tante: SOMALIEREN DA, DET VET DU GODT, HENT STOKKEN OG VEIV MED DEN

kunde: *ser forbauset på meg* jeg går! forbaskede drittunge..

han kom senere og klagde. tante lot som om hun ble sint på meg, men greidde såvidt å holde latteren tilbake.

9 thoughts on “i butikken, del 1

  1. Veive med stokken? Tanten din er altfor snill. Han der kunne inspirert meg til andre ting stokker kan brukes til!

  2. Kunne du ikke heller ha spurt tante om hvilken bedriftspolitikk hun har ang gifte menn som sjekker opp ekstrahjelpene? Kalle en spade for en spade, liksom.

  3. Marina, nei, tante visste ikke at det var en somalisk mann for hun var på lagerrommet. Hun trodde virkelig at en narkoman hadde kommet inn i butikken, og det skjer ofte fordi butikken ligger like ved frelsesarmeen.
    Nei, jeg kan ikke dra den alt for langt, tante forbyr det. Hun hevder at hun har en butikk å vedlikeholde og dersom en skulle stikke en kjepp opp i rumpa på alle menn som flørter så hadde ingen menn kommet inn. Jeg skulle gjerne prøvd altså..

Legg igjen en kommentar

