kjærlighet, amour, liefde, aşk, love, rakkaus, sayyang, love, agape, shiteku, hub, jacayl, nyonda, mahaba, thando, kärlek

Klokken nærmer seg fem på morran og jeg kjører mot mitt tredje innlegg de siste to timene. Inspirasjonens veier er uransaklige.

Jeg elsker kjærligheten. Jeg elsker kjærlighetens forstadier, forløp og konsekvenser. Jeg elsker forelskelsen like mye som jeg elsker sorgen. Jeg elsker sårbarheten, naiviteten, impulsiviteten, lidenskapen, tryggheten, usikkerheten. Jeg elsker kjærlighetens paradokser. Jeg elsker det å elske. Jeg elsker den platonske kjærligheten. Jeg elsker den romantiske kjærligheten. Jeg elsker det å elske.

Folkens, jeg elsker Paris, je t’aime. Derfor kan jeg ikke vente til jeg får sett New York, I Love You.

Picnik collage

One thought on “kjærlighet, amour, liefde, aşk, love, rakkaus, sayyang, love, agape, shiteku, hub, jacayl, nyonda, mahaba, thando, kärlek

Legg igjen en kommentar

