Om å campe innendørs med en trilliard burkababes

Forrige uke var jeg i Göteborg på en islamsk konferanse, jeg reiste med broren min men vi dro hjem en dag før konferansen sluttet fordi han måtte jobbe. Det var første gangen jeg deltok på denne årlige eventen i Göteborg og den var minnerik. Det er mye å fortelle, alt fra de fantastiske heldekkede (og da mener jeg virkelig heldekkede – ansikt, hender, kropp, føtter) kvinnene jeg møtte, historiene jeg hørte, jentene som snek seg ut av sovesalene, de biske mullahene som voktet gatene for yr muslimsk ungdom og selvfølgelig foredragene. Foredrag som, til syvende og sist, ikke handlet om Islam men rettferdiggjorde politikken til den sittende regjeringen i Somalia. Noe som har ført til en divisjon i det somaliske miljøet i Norge, men nok om det.

Første innlegg blir om de skjønne, fantastiske heldekkede jentene som kastet mine fordommer i bakken. Coming soon.

5 thoughts on “Om å campe innendørs med en trilliard burkababes

Legg igjen en kommentar

