Græættis med dagen!!

IMG_2798Jeg ble forelsket i 17.mai sløyfen min, virkelig forelsket, særlig i blomsten.

IMG_2795

Og hva er nå en 17.mai uten en diskusjon om hvem som har blekest hud? Jeg vant selvfølgelig. Ignorer det på neglen min, rester av den tusjen jeg brukte for å klusse på samtlige russebukser.

 

IMG_2794

De kuleste skoene i verden. Jøpp jøpp!

IMG_2796

Ikke konjakken altså, eller jo, konjakken, men det er en liten inside-joke og ordspill med navnet til en venninne. Hva er 17.mai uten russeluer?

IMG_2836Can you spot my friends?

IMG_2840Konklusjon: Jeg elsker Oslo.

Gratulerer med dagen alle sammen, håper dere har en like trivelig 17.mai som jeg har hatt. Nå skal jeg dope meg med chilinøtter og koffein, og løse differensiallikninger.

Toodles!

3 thoughts on “Græættis med dagen!!

  1. Somalilands nasjonal dag 18.05.2009. Vi fester og feirer på Grønland, foran Plaza kl. 15:00.

  2. Grattis på etterskudd Cigaal!
    Hei Prunella!
    Nei altså, jeg prøver å være litt mystisk og anonym, men når jeg har publisert 1000 innlegg skal jeg nok komme ut av skapet =)
    For the record, til nå har jeg 164 innlegg!

Legg igjen en kommentar

