Phew!

Nå er det bare en norsk tentamen igjen denne uken, så er det påskeferie. «Ferie» altså,  frem til 5 juni er det mer eller mindre fullt kjør, på mange områder, jeg får se hvor ofte jeg får blogget. Nå har jeg fått et par illsinte facebook-meldinger  om hvorfor jeg ikke svarer på e-post. Fear not, salvation has come. Jeg skal nok svare over helgen.

Hva har skjedd i livet mitt i det siste?

Farfar døde den 19.mars.

Jeg fikk vite det om kvelden.

Det var helt fryktelig, jeg har aldri følt meg så hjelpesløs, men livet går likevel fremover.

3 thoughts on “Phew!

Legg igjen en kommentar

