Vårnarkoman

Jeg savner våren.

Jeg trenger våren.

Jeg har vårabstinenser.

Hver gang temperaturen kryper over null, fryder jeg meg og løper ut for å se om snøen har smeltet. Jeg blir overlykkelig når den smelter. Morgenen etter begynner det å snø igjen.

Ærlig talt, jeg begynner å bli deprimert av været. Det er ikke snø som er mitt problem, eller det er vel snøen som gjør meg deppa, men det som ødelegger dagen min mest er jojo-været.

Akkurat nå savner jeg Afrika, selv om jeg aldri egentlig har vært der bevisst.

P.S: Jeg synes at Richard Dawkins er fæl. Jeg er heller ikke noe står tilhenger av pseudovitenskap (sic! og jeg er en muslim), men å «drite» tilhengerne for å bevise at deres lære er humbug, nei og nei. Det er kanskje irrasjonellt, men det har en psykologisk virking på tilhengerne. La dem være i fred.

4 thoughts on “Vårnarkoman

  1. Vår? eg så henne på TV2, tror eg.
    Dawkin var født i samme by som eg – eg er nødt til å støtte ham lol

  2. åh. jeg og. vååår. herregud oslo gjør meg så deprimert nå, med søledammer og skitten snø og grå grå grå himmel. mor, gi med solen! og gåseunger og tørr asfalt. hurry, please.
    (og ja, «militante» ateister får meg til å grøsse, som alle andre militante og ekstremistiske grupperinger. mennesker, altså)

  3. Denne vinteren er jo iferd med å skape store, internasjonale problemer. I hvert fall hvis det er like mye vinter neste lørdag i Oslo.

Legg igjen en kommentar

