Hvor var du?

Jeg sov lenge.

Jeg var på skolen fra ti til tre.

På formiddagen diskuterte jeg homofile tømmerhuggere med Marte, vel, fordi hun har rosa Timberlands.

Etter skolen dro vi på kafé.
Jeg drakk min første Cortado.
Den luktet veldig godt.

Vi dro og så på Max Manus.
Jeg likte filmen.

Engang i løpet av dagen kan jeg huske at jeg sa til H og D at jeg føler meg veldig lykkelig.

Halv syv kom jeg hjem igjen. Jeg ble møtt med utrop og «kom se, dette er fantastisk». Jeg slengte meg på sofaen, tok frem kameraet og tok bilder av CNN.

«The Inauguration of Barack Obama»

Jeg kan ikke huske hvor jeg var da tvillingtårnene falt, da Berlinmuren falt, men jeg har nå dokumentert hvor jeg var da den amerikanske drømmen steg til nye høyder.

2 thoughts on “Hvor var du?

  1. Jeg opplevde at i klassen jeg har i engelsk fordypning kom så å si alle sammen vel forberedt med den dagens lekse – nemlig presentasjon om Barack Obama. Det var første gang det skjedde og det gir meg et lite håp om at gjengen med til dels sløve 13-åringer faktisk forsto noe av betydningen av det hele.

  2. Så kjekt å komme innom og lese hos deg igjen🙂 Det har vært så lenge siden, at jeg tagger deg likegodt mens jeg er her. Kom innom bloggen min og ta en titt.

Legg igjen en kommentar

