6 uinteressante ting om meg…de er faktisk ganske uinteressante, det er ikke et forsøk på å virke ydmyk, tro meg…

1) Jeg maler, men jeg maler dårlig og likevel  bruker jeg penger på lerret.

a) Mamma irriteres over at jeg bruker så mye penger

b) Venner irriteres over at jeg drar dem med meg til Panduro og Clas Ohlson

c) Jeg irriterer meg over at jeg ikke får det til, et klassisk eksempel på en ubegavet og mislykket kunstner.

2) Jeg er faktisk en burkababe (def: en jente/kvinne som følger det som er allment tolket for å være islamsk kleskodeks). Så det er ikke bare en bloggtittel. I tilfelle du lurte. Men jeg er ikke noe særlig gal, litt nevrotisk, men ikke noe særlig gal.

3) Når det kommer til stykket er jeg ganske fjortiss, hvilket H bemerket her om dagen etter at jeg og M.J begynte å diskutere Gossip Girl og One Tree Hill.

4) Jeg har aldri vært forelsket, jeg er 18 år så det er jo litt tid igjen, men det slo meg her om dagen at jeg aldri har vært forelsket. Og da mener jeg forelsket-forelsket, ikke min Fitzwilliam Darcy besettelse.

5) Jeg har en høy terskel for varme, men en lav terskel for kulde, med andre ord, jeg er den første som blir kald om vinteren og den siste som faktisk merker heten om sommeren. Jeg skylder på afrikanske gener.

6) Sist men ikke minst, i forrige uke regnet jeg foran en perpleks og målbundet M at jeg har omtrent 200 fettere, kusiner og tremenninger…på mammas side av slekten. Og at størrelsen på mammas familie/slekt er bare en brøkdel av pappas. Så just you think! Det er ikke bare en myte at innvandrere har store familier.

5 thoughts on “6 uinteressante ting om meg…de er faktisk ganske uinteressante, det er ikke et forsøk på å virke ydmyk, tro meg…

  1. en forsinket eid mubarak. god jul og godt nytt år.
    meld deg på ciyaar-soomaali kurset og du blir sikkert garantert ‘forelsket’ lol

  2. ciid mubaarak bror!

    ahaha, tviler på det altså, jeg er en fryktelig danser, kursets klovn.

    men finnes det kurs? jøss, i hva da?

  3. Fitzwilliam Darcy is love! Du er ikke den eneste der, gitt! Hvis det er noen trøst, har heller ikke jeg noensinne vært forelsket… I mellomtiden kan man jo kose seg med en god dose Mr Darcy, og kanskje litt Mr Rochester også…? =)

  4. Hejdu, hvordan går det med deg? Jeg vet, tanken på å føre private samtaler på et kommentarfelt er gyselig. Jeg hopper over det.

    Jeg holder meg med Darcy, Rochester er bare slem.

  5. Er han ikke, det så. Min stakkars misforståtte Mr Rochester… =) Darcy er vel, kanskje, litt mer i det veldedige hjørnet, jeg skal gi deg den…

    Går fint her, du?

Legg igjen en kommentar

