Om Ramadan Krønikene

Denne måneden skal jeg være übermuslimsk, jeg lovte en fantastisk utstilling av übersomalisme, men det får bare vente. Jeg skal blogge om islam, ramadan og hvordan jeg praktiserer ramadan. Jeg skal prøve å ikke blogge om muslimer. De har nok publisitet som det er.

Min Ramadan Krønike er på ingen måte forkynnende, og hvis det begynner å fremstå slik er det bare å tipse meg om det. Jeg har ingen planer om å misjonere i september, bare skrive om noe som kommer til å oppta min hverdag.

Det er vel en grei intro?

2 thoughts on “Om Ramadan Krønikene

Legg igjen en kommentar

