Skrivesperre

Jah. Også er jeg snørrete og har kommet i stemmeskifte. Middlesex. Jeg har blitt forvandlet til en pubertal gutt. Grøss. Akkurat nå liker Nick Hornby. High Fidelity. Sukk. Jeg hører på John Coltrane. Føler meg veslevoksen. Har drukket te. Frykter te-avhengighet. Har innsett at jeg vil lide av kroniske ryggsmerter om 40 år. Ser på Ugly Betty. Tenker at jeg egentlig er ganske fjortiss, selv om jeg går med ecco sko. Vurderer om jeg noensinne vil vurdere å ta kosmetisk kirurgi. Antakeligvis ikke. Gleder meg til mine nye briller. Gleder meg til min nye mobil. Er usikker på om fransk er fremtiden. Hoster. Skulle ønske mattilsynet gransket fisherman’s friend. Gleder meg til dissekrering av fisk imorgen. Yay! Leser:

The Whole Story and Other Stories Ali Smith

Langsom mann John Coetzee

High Fidelity Nick Hornby

The Full Cupboard of Life Alexander mcCall Smith

Gleder meg til filmatiseringen av No. 1 Ladies Detective Agency med Jill Scott og Lucian Msamati.

 Jill Scott er en av de vakreste kvinnene på vår jord, hun er tvers igjennom skjønn. Etter mine standarder.

5 thoughts on “Skrivesperre

  1. walaal sanad cusub oo wacan forresten. vi har en diskusjon hos Aya og jeg har nevnt at du kan bidra (arbeidspress lol). nevnt den filosofiske måten du hånterer fordommer på (noen i tennessee ble utsatt for det og det er litt forvirring). men poenget er å organisere somali blogs som et ressurss senter (vi kan ta fredsspørsmål, kultur, studier, osv). ila soo xidhiid cigaalshidaad@hotmail.com walaal. mahadsanid.
    I love Jill Scott, Miles Davis kinda blue will you blow your mind way. take care

  2. Heeeeerlig, ante ikke at No 1 skulle filmes. That is good news.
    Ellers gjelder det å ligge unna forkjølelser og andre elendigheter, fokusere på positive ting, – ny mobil og slikt.
    Glad for å se deg godt på banen igjen. Godt nytt år!

  3. God bedring! Jeg er med i klubben hes og hostende for tiden men har aldri vent meg med å prøve å finne ut om det kan kureres med shaah iyo caano, jeg bare lider meg gjennom det. Det er muligens en god trøst i alle fall. Og jeg er enig med, virrvarr, det fins verre avhengighet enn te. Garantert.

Legg igjen en kommentar

