01:25

Jeg skulle ønske jeg kunne være ikke-muslim for en dag. Den dagen ville jeg skaffet meg dreads, tatt på meg min kuleste marley-tskjorte, stilt meg opp på Egertorget og sunget:

Legaliseraaa
Och jag ska annonsera (Det kan du ge dig fan på)
Legaliseraaa
Och sluta kritisera

..en eneste dag, med stor risiko for å bli anmeldt til politiet, men Gud om det er verdt det…

P.S:

Jeg er imot all form for narkotikum, bortsett fra eeh marijuana, neida, bortsett fra koffein.

One thought on “01:25

Legg igjen en kommentar

