Ville jeg likt høye mennesker med skjegg?

Jeg har altså fått med meg at jeg er nominert til tordenbloggen, and this makes a little girl very scared, mais trés takknemlig. Jeg håper virkelig at folk ikke begynner å forvente noen gode innlegg av meg i nærmeste fremtid. Jeg er bare en abnormal, absurd og rotete jente som har en konto i wordpress.

Organisk kjemi er gøy. Hva er sammenhengen mellom organisk og organisert, det ser ut til å ha røtter i samme ord? De kommer fra samme livmor, befruktet av samme sædcelle og jeg skal prøve å legge fra meg biologien i det jeg begynner å skrive mitt første innlegg på en måned, klokken 00:30.

Dagens store spørsmål; er Krekar ennå i landet på grunn av sitt store skjegg?

Skjegg er fantastisk. Jeg vurderte en gang å begynne med anabole steroider for å øke sjansene for hårvekst på haken.Men det økte sjansene for baller og adamseple også, følgelig droppet jeg tanken.

For dere (bokstavlig talt) høye mennesker, ikke ta følgende personlig, men jeg har innsett at høye mennesker er en trussel for menneskeheten. Høye mennesker greier ikke å se seg for, i dag krasjet jeg med en høy fyr på skolen og det fordi han ikke a) hørte at jeg ropte på ham, dekningen med være lav så høyt oppe, b) lenge x bredde er ikke en bra kombinasjon og c) han sjanglet. Det er ikke det at jeg ikke liker høye mennesker, de liker ikke meg.

5 thoughts on “Ville jeg likt høye mennesker med skjegg?

  1. hehe 🙂

    Jeg forventer at du fortsetter på samme måten, altså. 😉

    Må innrømme at jeg er ganske høy… men håper jeg ikke er en av dem som har kræsjet med deg. Tror jeg ville husket det, men man vet jo aldri. Men jeg har ikke skjegg da…

  2. Jeg er enda høyere en Lothiane, – men ser meg veldig godt for og kræsjer ikke med folk, – nesten aldri i alle fall.
    Skulle gjerne vært 5 cm lavere – det er liksom mer feminint. Liksom…

  3. Hehe. Jeg er over 180 cm og irriterer meg grenseløst over småfolk som tror de kan vimse overalt og bli tatt hensyn til bare fordi de er utenfor synsfeltet… Gjelder spesielt små barn.

Legg igjen en kommentar

