Det er idag 14 dager til skolestart. Føler meg så nerdete når jeg teller, og ekstrem nerdete når jeg får en kriblende følelse i magen som indikerer at jeg faktisk gleder meg til vi atter en gang sitter ved våre respektive pulter og stirret håpefullt på vår surrende lærer. Det er ikke det at jeg ikke nøt sommerferien, og tro meg, etter en uke på skolen, kommer jeg igjen til å telle dagene til neste ferie, men jeg savner alt. Det å lese 7:30 om morgenen i en skranglende t-bane, den korte turen fra stasjonen og til skolen, opp trappa til vår etasje og åpne skapet mitt, mens jeg vekselsvis klemmer hei til venner og blir fortalt om siste nytt. Også savner jeg turen hjem; rumlingen i magen, surringen i hodet, møtet med gamle klassekamerater på vei hjemover, skumlesinga av boken og min regelmessige-hjemover-tyggis. Sukk.

They come in all quiet                                           
weep up and then they leave
and you don’t hear a single floor board creak   
hey’re so much stronger                         
han the friends you try to keep
By your side

Det er sol idag, planen er å gå ut og jogge. Rundt og rundt vannet. Ringe M og se om hun vil finne på noe denne uken, se å bli ferdig med søknadene jeg skulle sende til de forskjellige bokhandlerene (jeg skal prøve å få jobb på en bokhandel), også gjøre meg ferdig med et innlegg jeg skulle skrive om kildesortering og stikke innom biblioteket og levere tilbake et par bøker, men samtidig låne ‘Kafka on the Shore’. Haruki Murakami fascinerer meg, så det er på tide og lese noe av han.

Selv om det sårer meg hardt å si det, har mamma rett, man er mye mer produktiv om man står tidlig opp. Greit, de resterende dagene skal jeg våkne tidligere.

www.simpsonizeme.com er en kjempemorsom side der du tar et bilde av deg selv og en data forandrer deg til en simpsons-aktig-figur.

2 thoughts on “

  1. Synd at Simpsoniseren diskriminerer menn med bart OG imperial. Tviler på om Matt Groening er kjent med dette.

    Han har jo selv sagt: «…Zappa, he’s got the BEST moustache in American history. He’s got that moustache, right, and then he’s got that little thing on his chin, I think it’s called an imperial. That is, like, the coolest thing. That is one of the ikons of the 20th century.»

    Jeg er forferdelig skuffet. Knust!

  2. Jeg trodde at du ville komme ut som en Flanders-etterligning😀

    Men det må jeg si, ekstrem-bart-diskriminering, jeg synes at du skal skrive et klagebrev.

Legg igjen en kommentar

