Hvorfor jeg ville blitt en god mann

……neida, det skal stå kone. Jeg ble altså tagget av http://lurvis.blogspot.com/2007/03/hvorfor-jeg-ville-blitt-en-god-kone.html, så her er vel mine grunner:

Jeg bør først si at jeg ikke ville blitt en god kone eller samboer eller romkamerat. Det er en utfordring å leve med meg, det sier mutter’n hele tiden.

  • Jeg er stort sett fornuftig og realistisk, med middels høye forventninger.
  • Jeg tror på komprisser, og ville ikke på noen måte tatt makten i forholdet.
  • Jeg har stunder der jeg kan være veldig morsom, disse stundene er uberegnelige, så jeg kan ikke bli morsom på kommando. Med andre ord, et liv med overaskelser.
  • Jeg kan lage mat, men stort sett gidder jeg ikke, så dersom min fremtidig ektefelle er en hobbykokk eller en profesjonell kokk, har han funnet sin drømmekvinne.
  • Jeg kan faktisk være litt spontan, noe ser vel det som et pluss.
  • Jeg orker å leve et A4-liv, jeg er vel ganske eventyrlig av meg.
  • Uten virke utrolig innbilsk, vil jeg hevde at jeg blir godt likt av venner og bekjente, jeg er som oftest blid og glad. Bortsett fra idag, i dag er jeg totalt miserabel.
  • Jeg er postitiv og optimistisk 80% av året, det er mye, man kan ikke forvente mer enn det.
  • Jeg er kunnskapstørst, og et liv med meg ville vært en konstant reise på leting etter kunnskap.
  • Jeg lager også god te.

…Det stopper vel der, jeg er muslim ergo jeg lever i sølibat til jeg blir gift. Dermed kan jeg ikke svare på hvorvidt jeg er en god kysser eller hvor god jeg er i senga.

  • Jeg er dog veldig flink til å re senger.

One thought on “Hvorfor jeg ville blitt en god mann

  1. He he, så bra! Synes du virker som en veldig ok person å leve med – kanskje mutter’n din egentlig overdriver litt?😉

    Jeg håper dagen i dag blir mindre miserabel utover! Sola skinner, hurra!😀

Legg igjen en kommentar

