Hvor ble det av våren?

Været i Oslo i går var så fint, det vår været, April en måned tidligere. Også BANG, i dag morgen snør det. Hvorfor er været alltid så uforutsigbart?

Jeg skulle ønske at alle bodde i et drivshus.

Verden om hundre år, vi bor alle i drivhus.

Jeg skal nyte Fredagen, også har jeg nettopp fått vite at kursene i morgen i moskeen er avlyst- de skal visst pusse opp. Jeg vet ikke om jeg bør være glad, jeg gledet meg nesten. Vel, jeg må finne på noe imorgen. Noe morsomt.

Mamma har rett, været i Norge er deprimerende.

En kommentar om “Hvor ble det av våren?

  1. Selv norskfødte synes været er deprimerende. I hvert fall jeg. Jeg er født i feil land… Liker absolutt ikke vinter.

Legg igjen en kommentar

