Forelska i lærer’n!

Happy Valentine’s day kjære dere der ute, vi må idag ta tid til å feire en høytid som har blitt en kommersiell komplott designet for å tømme lommene våre.

Mine lommer skal ikke tømmes, de er allerede tomme.

Siden det idag var kjærlighet i luften, til tross for den bitende kulden og mitt grufulle stevnemøte med tannlegekontoret, vil jeg dedikere denne posten til kjærligheten. Den forbudte kjærligheten.

Tristan & Isolde, Romeo & Julie, ikke minst meg og Indiana Jones (Indiana Jones, ikke Harrison Ford). Dessuten det evigvarende eksemplet på forbudt kjærlighet, nemlig den mellom den uskyldige, søte piken og den erfarne, unge og kjekke læreren.

I dette tilfellet er denne læreren slettest ikke en gresk gud; han er gammel, lubben og lav. Til tross for det blir han tilbedt og forfulgt av to av mine venninner. I dag tegnet de et stort hjerte, skrev navnet hans i midten og teipet det på døren til arbeidsværelset hans.

Gud, de er syke.

Nå må jeg få unnagjort matteleksene, brøkregning er gøy!

The Kids er kule da, men for tiden hører jeg på For Real av Amel Larrieux. En helt utrolig sang, skal se å få kjøpt meg Morning albumet hennes, med en gang mine lommer fylles.

2 thoughts on “Forelska i lærer’n!

Legg igjen en kommentar

