Å vandre gatelangs etter midnatt

Jeg holdt på å falle i dag. Ikke en gang, ikke to, nei flere tilfeller med nær-bakken opplevelser. Kanskje jeg skal drite i dette med å holde kroppen i form ved å gå, like greit å ta bussen i dette været.

Fikk også kjøpt «Ny Tid» på vei hjem, og har endelig fått med meg hva dette oppstyret med Haugsgjerd går ut på. Skal sant sies så mener jeg at hun ikke har sagt noe veldig gæli. Alle mennesker, uansett kjønn og sexualitet, bør vel strengt tatt ikke gå alene etter midnatt. Jeg trodde at det var sunn fornuft?

Vi må vel ikke lyve for oss selv, det er på tide å se realistisk på ting. Virkeligheten er at virkeligheten er helt jævlig. Ta dine forhåndsregler. Forbred deg på det verste. Ja, jeg er en kyniker.

3 thoughts on “Å vandre gatelangs etter midnatt

  1. Tror problemet ble at hun sa at ansvaret lå hos kvinnene, og det forstod da amnge som at skylden lå hos kvinnene. Det blir jo fullstendig feil.

Legg igjen en kommentar

